Važiavimas Geartronic`u

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
JDWacka
Pranešimai: 38
Užsiregistravo: 2011 Bir 27 20:14
Auto: Volvo V70
Miestas: Klaipėda

Važiavimas Geartronic`u

Standartinė JDWacka »

Kolegos, važiuojant mieste automatine pavarų dėže pačiam perjunginėjant pavaras, Geartronicas leidžia jau prie 60 km/h mesti 6 pavarą. Taip žymiai krenta kuro sąnaudos, tačiau apsukos tik apie 1500. Ar nepjauna toks vairavimo stilius greičių dėžės ir kokie būtų jūsų pamąstymai apie vairavimą manual rėžimu su automatu? Kokie ypatumai, pliusai ir minusai, kuro ekonomija, žala dėžei ir pan.?

This topic has 8 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti