Lyg pradejo strigti isiurbimo kolektoriaus sklendutes. Viena karta kojele numete, po to, kartais imeta klaida del MAF, bet ji po to dingsta. Trauka nepasikeicia. Kiek domejausi, greiciausiai bus tos sklendutes kaltos. Tat, keleta klausimu...
Geriau isimti ir isprogramuoti ar pakeisti? Volvo sklendutes kaip suprantu nesukrenta, nesuluzta taip kaip BMW. Kiek skaitinejau, daug kas nepataria ju isimti. O ir keitimo nuo isprogramavimo su isemimu kainos ne daug skiriasi. Isprogramuoja ir isima uz 100eur, bet abejoju ar isvalo kolektoriu ir t.t. O nauja ji, Autralitoje 100eur su nuolaida + voztuvu dangtelio tarpine su 5 varinemis purkstuku saibelemis 16eur + darbas. Kiek girdejau, Volvo purkstukai reciau prikepa nei kitu auto, tat ir pats viska pasikeistum.
Dar tada klausimas. Su kuo valyti isiurbimo kolektoriu? Lysti prie droselines sklendes? Ten lyg irgi atsiranda nemazai suodziu.
Isiurbimo kolektoriaus sklendes keitimas
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
- Rokas45
- Pranešimai: 633
- Užsiregistravo: 2011 Spa 25 19:59
- Auto: Volvo V70II D5 136kw
- Miestas: Kaunas / Panevezys
Isiurbimo kolektoriaus sklendes keitimas
Buvusios: Volvo V70II 2.5TDI mechanika + chip = 117kw, 350nm
Volvo V70II D5 mechanika 136kw + chip
Volvo V70II D5 mechanika 136kw + chip
This topic has 3 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti