Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
Man buvo atvejis vasara su Renault laguna, kai buvau uzbuksaves ir tik vienas ratas purve sukos, o kitas svariai stovejo ir nesisuko, esu issitikines jei abu ratai suktusi,tai zymiai lengviau isvaziuociau ir nebuciau net gal uzbuksaves.
Noriu paklaust ar su mano Volvo s60 irgi taip pat butu?Siaip kazkaip pastebejau po pusnis vaziuojant, kad su Volvo lengviau pravaziuot,tarsi buksuojant suktusi abu ratai. pasidalinkit savo protingomis ziniomis