v-40 td 66 kw variklio dūmingumas ir tepalo nuotekis iš grei

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
gintaras16
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2011 Lie 11 13:00
Auto: volvo v40
Miestas: kaunas
Been thanked: 1 time

v-40 td 66 kw variklio dūmingumas ir tepalo nuotekis iš grei

Standartinė gintaras16 »

. Ryte užvedus stipriai dūmina , itariu neveikia vienas vožtuvas .po 3-5 min. variklis pradeda veikti tolygai dūminimas sumažėja, bet vistiek viršija normas .Variklio skyriaus dalyje prie abiejų fitrų šlapia , nesuprasi ar tepalas ar dyzelis .Dėl dūmo ir tepalų (dyzelino) variklio skyriuje negaliu praeiti techninės apžiūros . Be to gal kas žinot ką daryti su greičių dėžės tarpine ( neardant dėžės)kur bėgių perjungimo strypas lenda į greičių dėžę nes laša tepalas .Iš anksto dėkoju .
Atsakyti