Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Sveiki, padėkit pažinti savo naują mašiniuką Volvo V50.
Kaip kuras keliauja iki variklio? Keli siurbliai kuro yra? vienas kažkur bake kitas prie variklio, rail'o?
ar turi ijungus degima girdetis pirmasis siurblys kai suveikia? na tas kuris paduoda kura iki siurblio kuris po kapotu?
Pas mane nesigirdi? ar gali buti cia beda kad rytais arba ilgiau pastovejus negraziai sunkiai kuriasi?
Galbut sugedes tas siurblys kur bake stovi ir tik kura pasiima isiurbia per visa sistema tik tas kur po kapotu? ar cia nesamones kalbu.