Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Sveiki,
Šiandien plaudamas savo "ožką", atidariau kapotą pažiūrėti meistrų darbo (keitė viršutinę ir apatinę vakumę variklio pagalves) ir užmečiau akį į pagrindinį variklio diržą ir buvau nutrenktas tarytum žaibo - visa vidinė diržo dalis, ta kuri eina juostelėmis sutrūkinėjusi smulkiomis dalimis( nuo kelių mm iki kokių 1 cm), o ta antra dalis šviesesnė jau kai kur irgi nori trūkt....
Blyn diržas keistas kažkur prieš metus ir prasukta tik apie 12 000...kas per velnias? Ką toks turi būti diržas? O kas svarbiausia dar reikėjo grįžti apie 60 km - tai važiavau ...
Norėčiau paklausti tai kiek pagrindinis diržas turi laikyti... manau pie 60000 ar ne? Ar man kas keitė Kinišką įkišo?