Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Turiu bėdelę su Volvo 850, 1995 m., 2.5 variklis, benzinas/dujos (dujos pačios paprasčiausios, memberana neseniai keista, prižiūrėtos), 106 Kw.
Taigi, bėda tokia, kad stabdant gęsta variklis - būna visai užgęsta arba, jei su bėgiu stabdau ir sustoju, tai akimirkai prigęsta prietaisų skydelis lyg užgesinčiau visai motorą ir po to vėl pradeda normaliai dirbti, BET dirba tik ties 350 - 450 apsukų (nepulsuoja, valiau droselinę neseniai), nors turėtų būti 800 apsukų. Kartais būna atsistato apsukos ir pati stabdymo/gęsimo problema dingsta savaima (dažniausiai vasara arba, kai ilgiau nusistovi sausi orai), o po to vėl ima durniuoti iš niekur nieko. Labai būčiau dėkingas už patarimus,
Ačiū