Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Taigi, situacija siuo metu tokia. Emiausi valyti oro srauto matuokle 850 volviakui 1995 m. 2.5 litro (benzas/dujos) ir kazka pridariau matyt. Nuemiau oro filtra, atjungiau gazo mechanizma ten, nes jis pritvirtintas prie oro srauto matuokle is virsaus, tada nuemiau pacia matuokle. Isvaliau su Vait spiritu (GERAI cia ar blogai?), bei viska uzdejau atgal. Situacija dabar tokia, kad uzkurus benzinu apsukos ties 1500 - 2000, tai pakyla, tai nusileidzia. Vaziuojant benzinu ir perjungus i dujas apsukos imynus sankaba net virs 4000 kyla!!! Taigi, gal kas gali pasakyti ka as cia pridariau? Ar cia jau kaput matuoklei paciai, ar blogai uzdejau gazo mechanizma (ten troselis eina ir dedasi ant spyruokles kur matuokle yra bei prisiverzia, tai gal perverziau ka ar kaip?) ?
Lauksiu atsakymu …login to view the rest of this post
Paskutinį kartą redagavo DYM 2013 Lap 03 17:27, redaguota 4 kartą(us).