Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Sveiki vyriukai,
nusipirkau 940 95m 2,0l turbo, tai pirmas mano švediškas automobilis. Ir iškart nematytos negirdėtos problemos.
Bėga tepalai. Pradžioj per viršų, pakeičiau tepalo probkę (nauja ~50lt). Bet spustelėjus vistiek degančių tepalų uždanga. Pastebėjau kad laša kažkur prie tepalo filtro. Nusiplovęs nusprendžiau kad kalta tarpinė tarp tepalo aušintuvo ir filtro kronšteino (27lt)
tuo pačiu pakeičiau ir aušinimo šlangas buvo išsipūtusios nuo tepalo. Naujos 37lt ir 55lt. Pritaikiau nuo kažkokio BMW.
Pašildžiau motorą ir jau tryniau rankas, daviau gazo ir vistiek pramušė per ten pat!!
Tada šovė mintis gal slėgis susidaro karteryje, tepalo alsuoklis užsikišęs. Išardžiau (sulaužiau nes jau buvo ardytas ir suklijuotas ir norėjau pažiurėt ar jis kaltas) viduje jis buvo tusčias, jokio tinklelio. Dabar reikia kito alsuoklio ir nebežinau ką daryti, kas kaltas. Kokios mintys?…login to view the rest of this post