Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Pries pusmeti isigyjau s60 D5 120kw 2003m. Atsalus oram prasidejo daug problemu su tepalu dingimu.
Lankiausi 2 kartus servise.
1 karta kaip priezasti nurode alsuokli, konkreciai alsuoklio membrana buvo suplysusi. Pakeitem, situacija dar labiau pablogejo. Pravaziuoji mazdaug 10km, dingsta 0.5l tepalu!
2 karta servise tvarke kuro siurbli. Sutvarkem, buvau jau apsidziauges kad bedos visos issprestos ir kalta yra neturbina (restauruota buvo vasara). Tik nuvaziavau 20km, uzsidege "Oil pressure low" klaida. Ant tepalu matuoklio nebuvo nei laso tepalu, o kas keisciausia dabar tepalu bala radau net ant variklio virsutines dalies nuemus apsauga vairuotojo puseje. Paskaitynejau forum'us, pradejo mane kankinti nuojauta kad gal beda yra patys tepalai? Pas mane dabar ELF EVOLUTION SXR 5W-30 Fully Synthetic A5/B5.
Kas nors turite kokiu minciu? Ar jau galima pradeti naujo variklio paieskas? …login to view the rest of this post