Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
Sveiki. Pasiskaičiau forumus bet niekur neradau bent panašaus atsakymno į mano klausimą. Taigi problema tokia:
Mašina V70 II 2005 metų D5 120 kw Euro 3. Pasikeičiau Volvą į Volvą . Senutę pardaviau, kitą nusipirkau.
Savaime aišku darau pilną pradinį aptarnavimą. Tame tarpe keičiau vairo stiprintuvo skysti. Piliau kaip priklauso pagal gamintojo rekomendacijas žalią skysti ( modifikacijos neprisimenu bet tikrai tai kas reikalaujama). PAkeitimo procedura: išsiurbiau iš bakelio, atjungiau abu slangus, bakelis išvalytas, grįžtama šlanga į nuleidau žemyn į indą. NEUŽVEDUS variklio (čia ne šukauju o pabrežiu ) raktas buvo I padėti, pasukiojau vaira į vieną ir į kitą pusę iki galo kol nenustojo tekėti. Tada dar tiesiog su burna papučiau į paduodama šlangą. Dar kažkiek nedaug ištekėjo skysčio seno. Tada su švirkštu suleidau apie 200 ml skyscio į paduodamą slangą. Prijungiau abi šlangas prie b…login to view the rest of this post