S 80 eksplotacinių medžiagų keitimo įpatumai Kaune

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Vartotojo avataras
jon202
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2010 Spa 27 13:01
Auto: Volvo S80
Miestas: Kaunas
Susisiekti:

S 80 eksplotacinių medžiagų keitimo įpatumai Kaune

Standartinė jon202 »

Sveiki,
Neseniai keičiau tepalus ir tt.
Tai man padarė tokį bajerį autoservise. Nepriveržė oro filtro padavimo šlangos homuto...(nežinau kaip tiksliai įvardinti) kur eina iš filtro į variklį
Pravariau apie 500 km gal daugiau miesto režimu...
Važiuot duot į snukį ar ne? Ta prasme kasnors galėjo atsitikti blogai varikliui ar ne?
Kadangi atsirado neaiškūs garsai užvedant auto ir ant laisvų

This topic has 43 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti