Esu visiskai naujokas, kas liecia Volvo ir turbininius automobilius, stengiames greit mokytis tiek apie viena, tiek apie kita

Neseniai uz nebloga kaina nupirkau Volvo 850 T5 2.0 (B5204T). Automobilis keli metai Lietuvoj, viskas butu kaip ir gerai, tik kad pries tai buves savininkas uzputes turbina iki 1.2bar. Siandien Boost gauge'as net iki 1.5bar'o soktelejas buvo.
Kadangi gamyklinis slegis turetu siam modeliui but 0.66bar'o man siek tiek neramu, ar variklis/ greiciu deze nesubyres uz keliu menesiu. Plius, man tiek galios siek tiek net per daug (uztektu ir tu varganu 155kW)

Zinau, skamba labai keistai, bet noreciau priskuti turbina bent jau iki 1-0.8bar
Tad klausimas butu - kaip suzinot, kokiu budu turbina buvo atsukta - chipavimu, ar mechaniniu budu.
Jei mechaniniu, kaip suziuret, kaip prisukt - ar pvz. buvo statomas papildomas reguliavimo …login to view the rest of this post