Sveiki,
Pasimečiau argumentuose ir abejonėse, todėl būsiu dėkingas už išsakytą jūsų nuomonę.
Mano V70 III, nuriedėjusiam 320 k.km (+ ko nežinau) prireikė variklio galvos remonto. Galva+kompensatoriai+sklendės+remontas ir kiti "navarotai" atsieis nuo 1000 eurų. Senajam prieš kokius 5 metus keičiau žiedus, sakė, kad cilindrai jau turi "kiaušinio" požymių, meistrų vertinimu jis buvo kaitęs. Dabar jam vėl ko gero užsėdę žiedai (ryja tepalą).
Alternatyva: kitas variklis. Radau firmą, kuri siūlo 140 k.km. prabėgusį variklį už 900 eurų (atsieit duomenys iš draudimo). Duoda garantiją 90 dienų. Pakeitimas aišku kainuos, bendra suma, ko gero, bus didesnė, bet bus variklis su mažesne rida.
Taigi, kolegos, ką jūs rinktumėtės ar patartumėte rinktis?
Variklio remontas ar keitimas?
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
This topic has 2 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti