Pastebėjau pašalinį triukšmą iš kondicionieriaus kompresoriaus važiuojant nedideliu greičiu. Kondicionierių išjungus, visi garsai dingsta.
Internetas pilnas informacijos, kad beveik visi turi tą pačią bėda. Vieniems dar garantijos metu buvo keičiamas kompresorius, bet garsas vistiek atsirasdavo po kažkiek laiko. Kitiems nustatė kad buvo dedamas defektuotas 'slėgio vožtuvas' ir jis praleisdavo freoną, sumažėjus freono kiekiui kompresorius pradeda kaukti. Aiškaus atsakymo taip ir neradau ar tikrai tas vožtuvas yra kaltas.
Klausimas ar kas susidūrėt su tokia bėda? Kaip sprendėt?
Ar per Vida galima nustatyti freono kiekį sistemoje? Randu tik slėgį, bet jis svyruoja nuo aplinkos temperatūros ir kitų parametrų, todėl nežinau ar pagal jį galima nuspręsti.
Ar gali kompresorius užsikirsti padirbęs tokiu režimu?
XC60 kompresoriaus garsas
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
This topic has 9 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti