V40 - ECM640F Camshaft position, inlet. Signal too high

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Bondas
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2014 Lie 05 20:14
Auto: V70D5
Miestas: Vilnius

V40 - ECM640F Camshaft position, inlet. Signal too high

Standartinė Bondas »

Sveiki, susidūriau su bėda.Volvo V40 2005m; 2.4 benz/dujos. Žmona išvažiavo šiandien ryte į miestą ir sako kad mašina pradėjo gest ir labai smarkiai kratytis. Perjungė ant benzino - situacija nepagerėjo. Dingo trauka.

Dabar užvedus mašina, jinai labai kratosi ir trukčioja, meta klaidą
ECM640F Camshaft position, inlet. Signal too high
Kiek pasidomėjęs darau galimas prielaidas :

Diržas peršoko per dantį;
Sugedo Alkūninio veleno padėties daviklis.

Savaitgalį ardysiu mašiną ir bandysiu prieiti prie jutiklio. Gal kas esate susidūrę su šia bėda? gal patarsit kur kitur ieškot bėdų ?

P.S. ištrinus klaidas jos vėl atsiranda užvedus automobilį.

This topic has 1 reply

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti