Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1-as Klausimas dėl tepalu:
Pagal rekomendacijas Volvo V50 2.0D 2009 varyklio alyva turetu buti 5w30 A5/B5. Trumpai pasidomėjes e-parduotuvese randu tik: ELF arba Milllers (Longlife) gamintoju alyva. Sostenoje patare Catrol, bet Castrol'io A5 5w30 ant etiketes nurodyta Ford. Nors V50 variklis buvo kurtas Peugeot ir Fordo nežinau ar tai tikrai geras pasirinkimas . Yra nebent naujas Castrol 0w30 A5/B5
Ką patarsite?
Ar protinga vietoje 5w30 A5/B5 naudoti alyva 0w30 A5/B5, kurios zymiai didesnis pasirinkimas ir zinomesni prekiniai zenklai?
P.S. Ar alyvos priedas Tufoil vertas demesio ar tai tik didelės naudos neduodanti "prabangos preke" paimti is pirkejo pinigus?
2-as klausimas del kuro, tepalu ir oro filtru.
Rinktis Mann / Bosh ar pvz oro filtrus galima ir pigesnius?
3-as klausimas dėl pagrindinio dirzo…login to view the rest of this post