Euro 4 varikliai ir tepalo sąnaudos

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Vartotojo avataras
RicardasR
VIP
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2015 Lie 17 14:45
Auto: Volvo V70 III
Miestas: Kaunas
Has thanked: 11 times
Been thanked: 25 times

Euro 4 varikliai ir tepalo sąnaudos

Standartinė RicardasR »

Sveiki,
SCC forume radau tokias mintis (cituoju):

"Ypac daznai pasitaikanti beda - artejus 150 000 km riba pradeda kibirais valgyti tepalus. to priezastis - vel gi DPF. Nera laisvo ismetimo, tepalai dirba prie ribiniu temperaturiniu rodykliu, del to kencia tiek galvutes elementai (koromyslai, hidrokompensatoriai isdyla), tiek stumuokline grupe - prikepa ziedai"

Ar kam yra pasitaikę tokių bėdų? Kaip jos šalinamos? Kas Kaune tuo užsiima?
Man aktualu, nes tepalo sąnaudos apie 0.5l/1000km...

This topic has 8 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti