Sveiki.
Automobilis v50 2.0D (100kW, MT) 2004 metų. Gedimas toks ,kad kartais, tik užkūrus automobilį apsukos nekyla iki darbinių (esant laisviems variklio sūkiams), greičio pedalas nereaguoja ir dūmais apsipila juodais pilkais tokiai. Bet užgesinus ir užkūrus vėl viskas gerai. Važiuojant jokių problemų nėra.
Prijungus diagnostiką rodė, kad kuro slėgio daviklis esantis ant kuro siurblio. Ir važiuojant bei stebint realius parametrus kuro slėgio, staigiai atleidus greičio pedalą sukyla kuro slėgis sistemoje.
Įdėjau kitą siurblį su visais davikliais iš važiuojančios auto, bet nepadėjo problema išliko.
Gal kas esate susidūrę su tokia problema ir galit ką patarti? Ar geriau varyt tiesiai į servisą ir tegul ieško kas negerai?
P.S. diagnostika daryta VIDA DICE.
Volvo v50 2.0D(100kW) 2004 metų. Auto užvedimas
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
-
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 2015 Rgs 22 17:50
- Auto: kol kas neturiu
- Miestas: Vilnius