Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Sveiki, turiu tokia problema, vaziujant nuspaudus gaza (nebutinai iki dugno) kitaip sakant duodant apkrovos trumpam isjungia varikli ir vel iskart ijungia, tik tada variklis dirba labai negraziai (kaip senas kalenantis dyzelis) ir neturi traukos. prietaisu skydelyje ismeta "MOTORSYSTEEM SERVICE VEREIST". Vaziuojant ramiai po kiek laiko pradeda graziau dirbti atsiranda taruka ir dinksta uzrasas skydelyje. Toje klaidos busenoje bandziau pajungri kompa ismete kelias klaidas: P0002 Fuel volume regulator control circui range/performance
P0091 Fuel pressure regulator control circuit low
U0301 Software incompatibility
P120E
Gal kasnors susidurete su panasiomis problemomis? Gal reike keisti tandemini kuro siurbli, Reil'o ar kuri nors kita dacika? o gal forsunkes? Nezinau nuo ko pradeti
(Volvo v50 2,0d 100 kw. 2005m. euro 3)…login to view the rest of this post