Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Sweiki klubieciai, turiu beda su varikliu b5234t3. Labai ilgai ieskota gero stovio s60 t5, pirkta su variklio kalenimu ant laisvu, tiksliau iki 1700rpm, toliau sukant varikli ledas. nuemus dangteli cvvt salenoidas stovi virs isiurbimo velenelio. nors turi stoveti virs ismetimo. toks jausmas kad keista galva su dangteliu nuo kazkokio kito variklio modelio, velenai palikti seni.
2 foto kaip stovi pas mane.
1 kaip mano galva turi stoveti.
reikalynga info apie galvu kodus ir seip protyngi patarimai kurie padetu issprest beda.
ant laisvu dirbo kaip zyzelis, trauka nedingus.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.