[XC90 2,5T] Kampinio reduktoriaus laisvumas

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Oggix
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2012 Lie 26 22:08
Auto: XC90
Miestas: Kaunas

[XC90 2,5T] Kampinio reduktoriaus laisvumas

Standartinė Oggix »

Sveiki

Reikalinga konsultacija. Važiuodamas pastebejau kad atleidus gazą ir vėl jį spustelėjus yra lyg toks smūgis kaip kažkur būtų laisvumas. Taip pat pavaziavus į priekį ir sustojus, tada ijungus R irgi toks jausmas kad kazkas pasisuka ir tada jau galima važiuoti normaliai atgal. Iš R į D viskas identiškai. Palindes po mašina pasukinėjau kardaną(vis ratai ant žemės) ir manau jis perdaug sukinėjasi. Kiek suprantu jis neturėtų sukinėtis ar bent jau netiek sukinėtis. Čia normalu ar reikia ardyt kampinį reduktorių? Beje kas galėtų tokį dalyką patikrint ir esant reikalui suremontuoti, jei ten yra ka remontuoti.

Ačiū už patarimus

This topic has 5 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti