Sveiki,
Važiuojant autostradoj užsidegė check engine, mašina pradėjo netraukti. Sąnaudos, dūmingumas nepakito. Maniau, kad meta check engine dėl EGR vožtuvo, kadangi jau buvo buvus dėl jo klaida, tai jį išploviau, tačiau nepadėjo. Peržiūrėjau saugiklius, vienas pagrindinėj dėžėj buvo sudegęs. Jį pakeitus ir užkūrus mašiną rūktelėjo dūmai (ne iš saugiklių dėžės) ir saugiklis vėl sudegė. Atrodė, kad dūmai rūko iš turbinos įjungimo daviklio (?) (2 nuotrauka), tačiau vėliau radau apdegusį laidą (1 nuotrauka). Problema tame, kad nežinau kur jis eina ir niekaip nerandu. Galbūt kam nors yra taip buvę? O saugiklis yra Glow plug relay / emission system. Ačiū.
Nuotraukos: http://imgur.com/a/CJ1EK" onclick="window.open(this.href);return false;
Volvo S70 2.5d netraukia, išmuša saugiklį
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
-
- Pranešimai: 1
- Užsiregistravo: 2015 Kov 30 14:55
- Auto: -
- Miestas: Kaunas