Del purkstuko

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Vartotojo avataras
tomaz173
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 2013 Gru 01 14:30
Auto: Volvo s60
Miestas: Kelmes raj.

Del purkstuko

Standartinė tomaz173 »

Sveiki, norėjau pasidomėti,
Ar gali turėti įtakos variklio darbui, jei pas mane yra 4purštukai antros klasės, o vienas yra pirmos klasės ? Nes ryte man šaltas matoras , šiek tiek purtosi, o kai įšyla iki darbinės temperatūros viskas normalizuojasi. Buvau išėmęs visus purkštukus , tikrinau ant stendo, sakė visi geri jie.. Gal būt žinot kokia kita bėda gali būti ? :s11

This topic has 10 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti