Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Sveiki turiu Volvo s60 2001m. 2,4 benzinas/dujos(tiesiogines) 103kw, jau pries duju idejima mano volvo buvo kazkokia keistai buka, ir iki siol ji tokia yra ir jau net nebezinau ka bepakeist tai dabar beda iskilo tokia kad pasidare nebeimanoma vaziuot su ja , nes pradejo trukcioti ir tarpais uzeina taip jog atrodo kad nedirbtu vienas cilindras , kompas pradejo mest klaida su geltonu motoriuku kuris pradeda mirset ir tada jauciasi kai nedirbtu vienas cilindras, kompo uzrasas "Roulez lentement repar urgente" dar kartais nesmarkiai sokineja apsukos ir daznai bandant isvietos isvaziuot uzgesti nes keistai padavus truputi gaza apsukos nukrenta iki kokiu 500 ir uzgesti , tai bandziau pasikeist oro srauto matuokle, ETM sklende viskas tas pats nei traukos nei pagerejimo kazkokio nebuvo , dar bandziau keisti ir ieskoti zvakes pypkes bet ir nesekmingai bandziau varyt diagnostika bet kaip ir nieko…login to view the rest of this post