Sveiki visi,
turiu volvo s80, 2000 m., auotomatas, 2,5 TDI.
Susiduriau su beda, kad ant P kuro siurblys gaudo ora ( matosi burbuliukai ) r gaudant ora variklis negraziai dirba..
Pakeiciau kuro siurblio el. dalies tarpinę, tepalus su filtru ir variklio dangtelio tarpine. Viską surinkus ir užvedus apsukos kaip ir turi būti, viskas tvarkoje.
Tačiau atsirado bėda - gana daug dūmina ir stovint ant P kuro siurlys gaudo orą ir variklis dirbą negražiai. Kuomet pastatai ant D variklis dirba gražiai, kuro siurblys oro negaudo, bet vistiek dūmina truputi..
Kas gali būti blogai ?
P.S. - kuomet kuro padavimą pajungiau iš kanistro tiesiogiai į kuro filtrą ir toliau ant P mašina diro gražiai, oro negaudė, bet dūmino...
Gaudo ora ir pulsiuoja
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
-
- Pranešimai: 51
- Užsiregistravo: 2013 Rgp 11 21:10
- Auto: S80
- Miestas: Vilnius
This topic has 4 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti