S40 II / V50 2.0D paprastas klausimas dėl atbulinio R

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
mincius
Pranešimai: 9
Užsiregistravo: 2014 Rgs 26 08:40
Auto: s40 II 2.0D
Miestas: Vilnius

S40 II / V50 2.0D paprastas klausimas dėl atbulinio R

Standartinė mincius »

Sveiki, klausių tų kuriem yra tekę važiuoti ar turit dyzeliuką šešių bėgių. Nusipirkau volvo ir man kyla klausimas kaip iš tikro turi įsijungti atbulinis, manuale berods teko matyti, jog reikia pavarų svirtį spustelėti žemyn, kad galėtum įjungti R. Bet pas mane tiesiog labiau į šoną pastumi ir įsimeta, bėda tame kad labai plona riba tarp atbulinio ir 1,2 bėgių. Būna, kad iš trečios noriu permest į 2 ir bižki toliau paslenku svirtį į kairę negu reikia ir tuomet jau pajaučiu kad sunkiai grūdasi 2 bėgis. Panašiai ir su 1 bėgiu kartais kai nepataikau sunkiau sulenda.
Ar čia mano asmeninės klišumo problemos ar visgi kažkas kitaip turėtų būti?

Lauksiu pastabėlių, ačiū.

This topic has 2 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti