Sveiki,
Susidūriau su tokia problema. Perjungus pavarą ir atleidus sankaba pasigirsta keleivio pusėje tarsi iš rato skaudus mušimas tam momentui [Klankt] . Važiuojant tolygiai ir paspaudus akseleratorių vėl tas garsas. Bandžiau tokį variantą. Užtraukiau rankinį įjungiau pirmą pavarą ir po truputį švelniai atleidinėjau sankabą, taip tampant mašiną labai gerai tas garsas išryškėja. Variau pas tris meistrus visi pateikė skirtingas versijas. Pirma buvo-Greičio dėžėje susidėvėjo dantračiai todėl duoda ratams(ypač keleivio pusėje, nes ten daugiausia surenkame kelių duobių) laisvumo ir perjungus pavarą ir staigiai atleidus sankabą ir atsiranda tas garsas [klankt]. Antra-Granata prie greičio dėžės gali būti. Trečia- selenblokas.Turi kas kitų nuomonių? PS:Buvo man smagratis pasibaigęs, pakeičiau naują išryškėjo šitas garsas.
Volvo S-60 2.4 D5 120kw problemos,pagelbėkit.
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
-
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2014 Rgs 21 19:15
- Auto: Volvo s-60
- Miestas: Mažeikiai
This topic has 6 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti