Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Sveiki,
Visa istorija prasideda nuo to, kad buvau išvažiavęs iš lietuvos ir palikęs savo Volvo V40 1.9 70 kW 2000 m., maždaug 2 sav., taigi, parvažiavęs radau visiškai išsikrovusį akumuliatorių, prijungus kitą akumuliatorių sunkiai vedėsi. Ir dabar kai nori vedasi, kai nori ne... Iki to išssikrovimo jokių bėdų nebuvo. (įjungus degimą šalia siurblio girdisi cirškėjimas). Laidus tikrinau, visi pajungti ir ,,pramuštų'' nesimato. Akumuliatorių išbandžiau kitoje mašinoje, kuo puikiaisiai veikia. Gal kažkas su ECU nutiko, kaip manot? Visai neseniai teko pastebėti, kad kartais po užvedimo iš duslintuvo išeina nemažas melsvai baltas dūmas. Nesvarbu variklis šaltas ar šiltas.…login to view the rest of this post