Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Sveiki. Nusipirkau volvo v70 d5. Zadu ne uz ilgo keist dirzus. Gal kas yra pats keites ir zino kaip uzfiksuoti varikli, kad neprasisuktu. Kiek girdejau yra zymes kazkokios tai. Kurioj vietoj jas ieskot reiktu?
Dar idomu butu suzinot kokios tiksliai detales iena i derzu keitima? Turiu pagrindini dirza, itempeja, guoli paprasta, vandens pompa ir generatoriaus dirza. Ar uztenka situ detaliu? Skaiciau kad TDI yra dar generatoriaus dirzo itempejas kazkoks....D5 gal irgi yra? Ir paskutinis klausimas: ar reiktu degimo kampa reguliuot D5 variklyje po dirzu keitimo? Ir ar imanoma paciam tai padaryt ar reiktu diagnostikos butinai?
Is anksto aciu uz atsakymus i durnus klausimus …login to view the rest of this post
Paskutinį kartą redagavo Dimka666 2013 Sau 29 12:32, redaguota 1 kartą(us).