Sveiki,
Situacija tokia:
Turiu volvo v50, kurią pirkdamas kaip reikiant prašoviau.
Iki dabar jau pakeičiau galvą ir su ja susijusias smulkmenas, atjunginėjau dpf ir egr sistemas.
Vaikinukai darbuodamiesi pastebėjo ir perspėjo, kad nuo 3000 apsukų dingsta galia (kalbant skaičiais, oro srautas krentuo nuo 1.5-1.6 iki 0.4, tuo tarpu purkštukų nuo 1.6 iki 1.4 kažkokių santykinių vienetų).
Padarėdiagnostiką ir nustatė, kad staigiai krenta turboslėgis (jų žodžiai).
Kaip galimas problemas įvardino:
oro šlangos užlikimą
oro srauto matuoklės problemas
kuro siurblį bake (jie patys nežino ar toks yra šiame modelyje)
Turbiną arba pukštukus.
Gal kas susidūrėt ir galėtumėt parekomenduot servisiuką, kuris galėtų apžiūrėt ir nustatyt kur problemą, nekeičiant visko iš eilės?
V50 po 3k apsukų dingsta trauka
Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
-
- Pranešimai: 14
- Užsiregistravo: 2013 Gru 21 23:16
- Auto: Volvo V50 2.0l
- Miestas: Panevėžys
This topic has 8 replies
You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.
Registruotis Prisijungti