Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Gal kas suteiksit naudingos infos??? del volvoxc90 2007m
Pakeiciau 5D 136kw turbina,na tarkim vilniui turboservize atremantavo,bet dabar pakilo kuro sanaudos kurtai ant 2L.Bet trauka pagerejo kurtai ant beveik begio.
Ar po pakeitimo turbos reiktu pajungti kompa del korekcijos turbinos?
Pas mane suja buvo tokia beda,kad atitruko nuo sklendes plastmases gabalelis kuris sugebejo pereiti pro vostuvus nepakabines ju ir ikibo i turbinos sparnelius kas ja ir isbalancavo,suvare ivores,na ir cia buvo priezastis tepalo dingimas
Tai dabar pakeista sklendeliu jiesmas ir turbina,bet kuro degina mieste 13L. uzmiesti vaziuojant 110km/h 9,5L.
Laukiu protingu patarimu. …login to view the rest of this post