Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Laba,neradau forume tokios temos tai nutariau problema isdestyti atskiroje temoje ,turiu Volvo V50 1.6D ,prasidejo nuo to kad uzsidege raudonas trikampis su sauktuku ir variklio ikona,dabar auto rieda tik avariniu rezimu max 3000a.p.m .Pratestavo kiek leido vieno tautiecio yranga parode kad problema su DPF ,taigi noreciau patarimu is susidurusiu su sia problema.Noreciau info kur tas filtras randasi ar pirmas bakelis kuris sujungtas su turbina ar antras ir ar padetu mechaninis praplovimas,kaip vadinasi regeneracijai skirtas skystis ir kiek jo telpa,kiek zinau jis stovi po galiniu balkiu.Pjauti nesinor auto ne lietuviskas ir galvoju jau ji parduoti.Jei kas zinot kokiu nuorodu ar video su sia problema buciau dekingas.Isanksto dekoju uz atsakymus …login to view the rest of this post