S60 D5 purkštukai, trumpas klausimas.

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
djshadow
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2013 Rgp 20 23:56
Auto: S60
Miestas: PRienai

S60 D5 purkštukai, trumpas klausimas.

Standartinė djshadow »

Keičiau du pirmus purkštukus iš kairės, naudoti. Viskas susitvarkė, kuriasi kaip keturių cilindru prie - 20 :D . Tiesiog dabar domina grįžtamojo kuro kiekiai. Su naujais skirtumas toks:
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 2/kpme.jpg

ar tiek reiškia ką nors ? ar visgi iki idealaus variklio darbo turėtų kiekiai beveik nesiskirti ?

This topic has 4 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti