S 80 2,5 TDI problemos su variklio valdymu

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Vartotojo avataras
jon202
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2010 Spa 27 13:01
Auto: Volvo S80
Miestas: Kaunas
Susisiekti:

S 80 2,5 TDI problemos su variklio valdymu

Standartinė jon202 »

Sveiki,
susiruošiau lėkti į fazendą ir ryte kompas išmetė žiaurų tekstą bei užsidegė variklio lemputė.
Tekstas GESTION MOTEUR REPAR URGENTE kiek sugebėjau išsiversti iš prancūzų reiškia SKUBIAI TAISYTI VARIKLIO VALDYMĄ
Ką patartumėte daryti. Kek supratau važinėti negaliu...parėjo kažkoks variklio valdymas?
Tai turbūt diagnostika ir krūvą išlaidų laukia...
Gal kas turėjote tokią problemą ir kaip ją išsprendėte Kaune?

P>S> kažkaip paskutiniu metu pastebėjau silpnus truktelėjimus duodant gazą

This topic has 23 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti