Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Sveiki, ieškojau, bet taip ir neradau konkrečių postų kaip žmonės praeina TA su čipuotais varikliais. Kadangi pats galvoju apie čipavimą, tai būtų malonu išgirsti atsakymus į šiuos klausimus:
1. Ar TA buvo praeita be problemų, jei taip kiek buvo dūmingumas su čipuotu varikliu. Domina TA tik po naujos tvarkos įsigaliojimo.
2. Kur darėt čipą, kiek galios prieš ir po (jei matavo)?
3. Dūmų padaugėjo smarkiai ar ne? Aišku čia priklauso kiek galios prisuko.
Labiausiai reikalingi atsakymai į pirmus 2 klausimus. Dėkui
Konkretus automobilis kurį norėčiau čipuoti Volvo s70 2.5Tdi 1998m.
Volvo s70 2.5Tdi 1998m, Mechanika. SOLD
Audi A6 C6 2.7TDI 2005, Mechanika.