S-80 variklis dusta ties 1500 rpm

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
vikis
Pranešimai: 65
Užsiregistravo: 2010 Rgp 24 08:41
Auto: S 80
Miestas: kaunas

S-80 variklis dusta ties 1500 rpm

Standartinė vikis »

Sveiki kolegos turiu bėda kuri susijusi su mano eksploatuojama S-80 2,0T. kaip ir daugumai S-80 ar kitu volvo modeliu savininkai naudojantys dujas susiduriu su klaidomis susijusiomis su kuro sistemos slėgiais tai i tai jau nebekreipiu dėmesio, bet neperseniausiai atsirado naujas bajeris kuris neduoda ramybės,
užvedus šaltą mašiną (ant benzo) ir spaudžiant akseleratoriu variklis ties 1500 rpm pradeda dust ir apsukos ne tai kad nekyyla bet krenta iki 600 rpm toks jauskas kad perpila kuro arba atsako keli cilindrai pergazavus viskas normaliai tai man ta riba 1500 rpm kažkokia mistinė pašilus varikliui viskas susitvarko ir toliau varikliukas dirba normaliai gal kas susidure su panašia problema ir turėtumet minčiu kas gali but negerai.
1998 S 80 2,0T 120kW
Atsakyti