Kintamos giometrijos turbina

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Almantas40
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2011 Gru 09 19:31
Auto: Volvo s40
Miestas: Kaunas

Kintamos giometrijos turbina

Standartinė Almantas40 »

Sveiki kolegos.Manoje volvo 1999 1,9 dt comon rail stovi kintamos giometrijos turbina.Esu girdėjas kad nemažai žmoniu pas specialistus jas koreguoja yra šiek tiek suderinamos jos kitaip.Kiek teko girdėtai po tu derinimu trauka pagerėja truputi ir turbinai sveikiau.Kiek pasakojo pažystamas sukėlus slėgi traukia geriau todėl tiek nebereik spausti kiek prieš tai spaudiai su mažesniu slėgiu kad pasiekti norima rezultata traukoje.Iš to galima sutaupyti šiek tiek turbinos tarnavimo laika.Norėčiau jūsų nuomonės ka jus žinot apie kintamos giometrijos turbinas ir ašrpoteisybė tai ką dabar jums papasakojau dėl koregavimo.Laukiu :)

This topic has 11 replies

You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti