Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Mano V70 TDI 1997 pastovejes apie 3-4 val. nenori kurtis, reikia sodinti akuma, tai prasidejo mazdaug nuo nulines temperaturos, Patikrinom zvakes, viskas tvarkoje. Kuriant ryte lempute kuri rodo apie zvakiu pakaitinima uzsidega, po to pastovejus 3-4 val nesidega, ir kuriasi ilgai. Patikrinom ant kompo parode, kas blogas apsuku davyklis ir kampas, viska sutvarkem, vistiek tas pats. Ziurejo siurbli, sake kad dar gyvas, nusodines akuma stumtelejau nuo kalniuko uzsikure s poloborota ), Ka patartumet???
Kazkas sako kas pakaitinimo zvakiu rele, kiti sako, kad kompresija krenta, versiju daug, nezinau nuo ko predet.... (???