Forumo taisyklės 1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos! 2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“) 3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko... 4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“ 5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems! 6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu. 7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Viruciai patarkite ka daryti! Beda tokia, Kai laukia temperatura zemiau 18 laipsniu, dazniausiai ryte uzkuriu auto ir gaunu va toki vaizdeli Auto 2001 metu, motoras 2,0L Motoro serija 4T4 cia paskutiniai 3 simboliai, turbina LPT T12. Kai nupirkau auto buvo aisku kad reikes turbinos, turbina pakeista i atrestauruota su visais balansavimo ir slegio testo sertifikatais. pries keitima dumino dabar ne! meistrai sako/sake kad oro ar kazkokia tokia sklende, bet paziurejus is arciau matyti jog ji visiskai nauja! Valgo kura nesveikai, misriai vazuojant - apie 16 visada nepriklausuomai nuo temperaturos . Neitin galinga variklio patikra parode Lamda zonda su menku nukrypimu (2 Lamda) po katalizo bet paklausius patarimo padraskiau per pavaras keleta min ir viskas atsistate, tipo katalizatorius buvo apsineses. Tai va labai noriu atstatyti sita masiniuka nes mielas sirdziai, laba…login to view the rest of this post